Главная

Популярная публикация

Научная публикация

Случайная публикация

Обратная связь

ТОР 5 статей:

Методические подходы к анализу финансового состояния предприятия

Проблема периодизации русской литературы ХХ века. Краткая характеристика второй половины ХХ века

Ценовые и неценовые факторы

Характеристика шлифовальных кругов и ее маркировка

Служебные части речи. Предлог. Союз. Частицы

КАТЕГОРИИ:






Список участников эксперимента.




1 группа(экспериментальная группа) 2 группа(контрольная группа)
Абиев Амет Изединов Али
Аблаев Али Исмаилова Элина
Абдураманова Мелек Ибрагимов Эльдар
Алимова Ясмина Исмаилов Эльвин
Асанов Асан Исмаилов Рустем
Арифов Эмиль Маслич Амина
Арифов Эмир Муратов Арсен
Бекиров Рустем Рамазанов Эдем
Бекиров Юнус Рахимов Эмир-Али
Белялова Назлы Субаев Ильяс
Велиева Сание Усеинова Эдие
Гафаров Азиз Усеинов Мухаммед-Али
Зиятдинова Зарина Файкова Гузель
Ибрагимова Земфира Хусейнова Эвелина
Ибрагимов Эдем Эннанова Арзы

 

 

 

Приложение 2

Конспект по сказке «Макътангъан аюв».

Цель занятия: Выявление уровня нравственного воспитания младших школьников

Ход занятия:

В начале занятия детям была прочитана сказка: «Макътангъан аюв».

Бир заманда дагъ ичинде аюв кичкене бир торгъайны туткъан да: «Токъта сен, тюневин тильки манъа балабан бир къаз туттым деп, макътангъан эди. Мен де онъа ба- рып, текяран макътанайым», деген. Аюв торгъайчыкъны тишлеп, тилькининъ янына келе. Амма тильки оны торгъай тишлеп, макътанмагъа кель- генини анълап, онъа: — Аюв, достум, агъызынъда не бар шу, я? — деген. Аюв тишлерини сыкъып: — Тырргъай! — дей. 48 Тильки: — Аюв достум, эшитмейим. Бугунь гедже пек ярамай юкъладым, къулакъларым тынып къалгъан, къычырып айт, эшитмейим, — деген. — Тырргъай! Тырргъай! — Бир шей эшитмейим. Агъызынънынъ ичинде сув бармы? Агъызынъны ачып айтсанъ, не олур я, достум. Аюв бу кереси агъызыны толдурып: — Тор-гъай! — деген. Агъызындаки торгъай «прр» этип, учып кеткен. Тильки: — Э-э! Энди эшиттим, торгъай экен! — деген. — Эшитмеге эшиттинъ, амма торгъай учып кетти де, — деп, кедерленген аюв. Тильки исе: — Эй, аюв достум, макътанмагъа бильмейсинъ. Сен пек догъру бир айвансынъ. Торгъай дегиль де, къуш деп айтмакъ керек эдинъ. О вакъыт тишлеринъ де ачылмаз, торгъай да учмаз эди, — деген.

 

 

И проведена беседа по ней: "В чем смысл сказки?", "Кто главный герой в сказке?", "Какой главный герой по характеру?", "Одобряете ли вы поведение медведя в начале сказки и в конце?", "Какое качество медведь приобрел в конце сказки?", "Правильно ли лиса поступила с медведем?", "Чему учит эта сказка?"

 

Приложение 3

2-инджи сыныф ичюн дерс конспекти

Мевзу:Къырымтатар халкъ байрамлары.

Макъсат:

• 1.Талебелерни къырымтатар халкъ байрамларынен таныш этмеге.

• 2.Байрамлар къайделеринен талебелерни таныш этмеге.

• 3.Урф адетлеримизге, ватанъымызгъа ве ана тилимизге севги ашламакъ.

Дерснинъ донатмасы

• 1.Мультимедиа тахтасы

• 2. Къалакъай

• 3.Чечеклер

• 4.Оюнджакълар

• 5.Ресимлер

Лугъат иши

  • Акъбардакъ – подснежник
  • Къой – овца
  • Ляле – тюльпан
  • Куреш – борьба
  • Дува – молитва
  • Къалакъай – каравай
  • Мелек – ангел
  • Емек – еда

 

Дерснинъ кетишаты






Не нашли, что искали? Воспользуйтесь поиском:

vikidalka.ru - 2015-2024 год. Все права принадлежат их авторам! Нарушение авторских прав | Нарушение персональных данных