Главная

Популярная публикация

Научная публикация

Случайная публикация

Обратная связь

ТОР 5 статей:

Методические подходы к анализу финансового состояния предприятия

Проблема периодизации русской литературы ХХ века. Краткая характеристика второй половины ХХ века

Ценовые и неценовые факторы

Характеристика шлифовальных кругов и ее маркировка

Служебные части речи. Предлог. Союз. Частицы

КАТЕГОРИИ:






Начинаем самогласны Иоанна монаха.




Глас 1 (читает батюшка): Ка́я жите́йская сла́дость / пребыва́ет печа́ли неприча́стна? / Ка́я ли сла́ва стои́т на земли́ непрело́жна? / Вся се́ни немощне́йша, вся со́ний преле́стнейша: / еди́нем мгнове́нием, и вся сия́ смерть прие́млет. / Но во све́те, Христе́, лица́ Твоего́ / и в наслажде́нии Твоея́ красоты́, / его́же [или ю́же] избра́л еси́, упоко́й, я́ко Человеколю́бец.

Глас 2 (читает чтец до 7 включительно): Увы мне, яковы́й по́двиг и́мать душа́ разлуча́ющися от телесе́! / Увы́, тогда́ коли́ко слези́т и несть поми́луяй ю́! / Ко А́нгелом о́чи возводя́щи, безде́льно мо́лится: / к челове́ком ру́це простира́ющи, не и́мать помога́ющаго. / Те́мже, возлю́бленнии мои́ бра́тие, / помы́сливше на́шу кра́ткую жизнь, / преста́вленному [или преста́вленней] упокое́ния от Христа́ про́сим, / и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.

Глас 3: Вся суета́ челове́ческая, / ели́ка не пребыва́ют по сме́рти; / не пребыва́ет бога́тство, ни сше́ствует сла́ва; / прише́дшей бо сме́рти, сия́ вся потреби́шася. / Те́мже Христу́ безсме́ртному возопии́м: / преста́вленнаго [или преста́вленную] от нас упоко́й, / иде́же всех есть веселя́щихся жили́ще.

Глас 4: Где есть мiрско́е пристра́стие? / Где есть привре́менных мечта́ние? / Где есть зла́то и сребро́? / Где есть рабо́в мно́жество и молва́? / Вся персть, вся пе́пел, вся сень. / Но прииди́те возопии́м безсме́ртному Царю́: / Го́споди, ве́чных Твои́х благ сподо́би преста́вльшагося [или преста́вльшуюся] от нас, / упокоя́я его́ [или ю́] в нестаре́ющемся блаже́нстве Твое́м.

Глас 5: Помяну́х проро́ка вопию́ща: / аз есмь земля́ и пе́пел, / и па́ки разсмотри́х во гробе́х, / и ви́дех ко́сти обнаже́ны, и рех: / у́бо кто есть царь, или́ во́ин, / или́ бога́т, или́ убо́г, / или́ пра́ведник, или́ гре́шник? / Но упоко́й, Го́споди, / с пра́ведными раба́ Твоего́ [или рабу́ Твою́].

Глас 6: Нача́ток мне и соста́в зижди́тельное Твое́ бысть повеле́ние: / восхоте́в бо от неви́димаго же и ви́димаго жи́ва мя соста́вити естества́. / От земли́ те́ло мое́ созда́л еси́, / дал же ми еси́ ду́шу / Боже́ственным Твои́м и животворя́щим вдохнове́нием. / Те́мже, Христе́, раба́ Твоего́ [или рабу́ Твою́] во стране́ живу́щих, / и в селе́ниих пра́ведных упоко́й.

Глас 7: По о́бразу Твоему́ и по подо́бию созда́вый в нача́ле челове́ка, / в раи́ поста́вил еси́ владе́ти Твои́ми тва́рьми; / за́вистию же диа́волею прельсти́вся, сне́ди причасти́ся, / за́поведей Твои́х престу́пник быв. / Те́мже па́ки в зе́млю, от нея́же взят бысть, / осуди́л еси́ возврати́тися, Го́споди, / и испроси́ти упокое́ние.

Глас 8 (поем): Пла́чу и рыда́ю, / егда́ помышля́ю смерть, / и ви́жду во гробе́х лежа́щую / по о́бразу Бо́жию созда́нную на́шу красоту́, / безобра́зну, безсла́вну, / не иму́щую ви́да. / О, чудесе́! / Что сие́ е́же о нас бысть та́инство? / Ка́ко преда́хомся тле́нию? / Ка́ко сопряго́хомся сме́рти? / Вои́стинну Бо́га повеле́нием, / я́коже пи́сано есть, / подаю́щаго преста́вльшемуся [или преста́вльшейся] упокое́ние.

Блаженна, глас 6.

(Блаженства – батюшка, тропари – чтец)

Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, / егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни ни́щии ду́хом, / я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Блаже́ни пла́чущии, / я́ко ти́и уте́шатся.

Блаже́ни кро́тции, / я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, / я́ко ти́и насы́тятся.

Блаже́ни ми́лостивии, / я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.

Разбо́йника рая́, Христе́, жи́теля, / на Кресте́ Тебе́ возопи́вша, помяни́ мя, / предсоде́ял еси́ покая́нием его́, / и мене́ сподо́би недосто́йнаго.

Блаже́ни чи́стии се́рдцем, / я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Живото́м госпо́дствуяй и сме́ртию, / во дво́рех святы́х упоко́й, / его́же [или ю́же] прия́л еси́ от привре́менных; / и помяни́ мя, егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни миротво́рцы, / я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Душа́ми влады́чествуяй и телеса́ми, / Его́же в руце́ дыха́ние на́ше, / оскорбля́емых утеше́ние, / упоко́й во стране́ пра́ведных, / его́же [или ю́же] преста́вил еси́ раба́ Твоего́ [или рабу́ Твою́].

Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, / я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Христо́с Тя упоко́ит во стране́ живу́щих, / и врата́ ра́йская да отве́рзет ти, / и Ца́рствия пока́жет жи́теля, / и оставле́ние тебе́ даст, / о ни́хже согреши́л еси́ [или согреши́ла еси́] в житии́, христолю́бче [или христолю́бице].

Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, / и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы, лжу́ще Мене́ ра́ди.

Изы́дем и у́зрим во гробе́х, / я́ко на́ги ко́сти челове́к, / черве́й снедь и смрад, / и позна́ем что́ бога́тство, добро́та, кре́пость, благоле́пие.

Ра́дуйтеся и весели́теся, / я́ко мзда ва́ша мно́га на Небесе́х.

Услы́шим, что зове́т Вседержи́тель: / увы́ и́щущим зре́ти стра́шный день Госпо́день! / Сей бо есть тьма: / огне́м бо искуша́ются вся́ческая.

Слава: Безнача́льным и рожде́нием же и происхожде́нием, / Отцу́ покланя́юся роди́вшему, / Сы́на сла́влю рожде́ннаго, / пою́ сопросия́вшаго Отцу́ же и Сы́ну, Ду́ха Свята́го.

И ныне, Богородичен: Ка́ко от сосцу́ Твое́ю млеко́ то́чиши Де́во? / Ка́ко пита́еши Пита́теля тва́ри? / Я́коже весть, источи́вый во́ду от ка́мене, / жи́лы водны́я жа́ждущим лю́дем, я́коже писа́ся.

 

Посем диакон глаголет: Во́нмем.

Священник: Мир всем.

И чтец: И ду́хови твоему́.

И паки диакон: Прему́дрость.

Лик же поет прокимен, глас 6:

Блаже́н путь, во́ньже и́деши днесь, душе́, / я́ко угото́вася тебе́ ме́сто упокое́ния.

Стих: К Тебе́, Го́споди, воззову́, Бо́же мой, да не премолчи́ши от мене́.

Диакон: Прему́дрость.

 

Чтец: К Солу́няном посла́ния свята́го Апо́стола Па́вла чте́ние.

Диакон: Во́нмем.

Апостол к Солуняном, зачало 270.

Бра́тие, не хощу́ вас неве́дети о уме́рших, да не скорбите́, я́коже и про́чии не иму́щии упова́ния. А́ще бо ве́руем, я́ко Иису́с у́мре и воскре́се, та́ко и Бог уме́ршия во Иису́се приведе́т с Ним. Сие́ бо вам глаго́лем сло́вом Госпо́дним, я́ко мы живу́щии, оста́вшии в прише́ствие Госпо́дне, не и́мамы предвари́ти уме́рших. Я́ко Сам Госпо́дь в повеле́нии, во гла́се Арха́нгелове и в трубе́ Бо́жии сни́дет с небесе́, и ме́ртвии о Христе́ воскре́снут пе́рвее. Пото́м же мы, живу́щии оста́вшии, ку́пно с ни́ми восхище́ни бу́дем на о́блацех в сре́тение Госпо́дне на возду́се, и та́ко всегда́ с Го́сподем бу́дем.

Священник: Мир ти.

Чтец: И ду́хови твоему́. Аллилуия, глас 6: Блаже́н, его́же избра́л и прия́л еси́, Го́споди.

Диакон: Прему́дрость, про́сти, услы́шим свята́го Ева́нгелия.

Иерей: Мир всем.

Людие: И ду́хови твоему́.

Диакон: От Иоа́нна свята́го Ева́нгелия чте́ние.

Лик: Сла́ва Тебе́, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Диакон: Во́нмем.






Не нашли, что искали? Воспользуйтесь поиском:

vikidalka.ru - 2015-2024 год. Все права принадлежат их авторам! Нарушение авторских прав | Нарушение персональных данных