Список участников эксперимента.
1 группа(экспериментальная группа)
| 2 группа(контрольная группа)
| Абиев Амет
| Изединов Али
| Аблаев Али
| Исмаилова Элина
| Абдураманова Мелек
| Ибрагимов Эльдар
| Алимова Ясмина
| Исмаилов Эльвин
| Асанов Асан
| Исмаилов Рустем
| Арифов Эмиль
| Маслич Амина
| Арифов Эмир
| Муратов Арсен
| Бекиров Рустем
| Рамазанов Эдем
| Бекиров Юнус
| Рахимов Эмир-Али
| Белялова Назлы
| Субаев Ильяс
| Велиева Сание
| Усеинова Эдие
| Гафаров Азиз
| Усеинов Мухаммед-Али
| Зиятдинова Зарина
| Файкова Гузель
| Ибрагимова Земфира
| Хусейнова Эвелина
| Ибрагимов Эдем
| Эннанова Арзы
|
Приложение 2
Конспект по сказке «Макътангъан аюв».
Цель занятия: Выявление уровня нравственного воспитания младших школьников
Ход занятия:
В начале занятия детям была прочитана сказка: «Макътангъан аюв».
Бир заманда дагъ ичинде аюв кичкене бир торгъайны туткъан да: «Токъта сен, тюневин тильки манъа балабан бир къаз туттым деп, макътангъан эди. Мен де онъа ба- рып, текяран макътанайым», деген. Аюв торгъайчыкъны тишлеп, тилькининъ янына келе. Амма тильки оны торгъай тишлеп, макътанмагъа кель- генини анълап, онъа: — Аюв, достум, агъызынъда не бар шу, я? — деген. Аюв тишлерини сыкъып: — Тырргъай! — дей. 48 Тильки: — Аюв достум, эшитмейим. Бугунь гедже пек ярамай юкъладым, къулакъларым тынып къалгъан, къычырып айт, эшитмейим, — деген. — Тырргъай! Тырргъай! — Бир шей эшитмейим. Агъызынънынъ ичинде сув бармы? Агъызынъны ачып айтсанъ, не олур я, достум. Аюв бу кереси агъызыны толдурып: — Тор-гъай! — деген. Агъызындаки торгъай «прр» этип, учып кеткен. Тильки: — Э-э! Энди эшиттим, торгъай экен! — деген. — Эшитмеге эшиттинъ, амма торгъай учып кетти де, — деп, кедерленген аюв. Тильки исе: — Эй, аюв достум, макътанмагъа бильмейсинъ. Сен пек догъру бир айвансынъ. Торгъай дегиль де, къуш деп айтмакъ керек эдинъ. О вакъыт тишлеринъ де ачылмаз, торгъай да учмаз эди, — деген.
И проведена беседа по ней: "В чем смысл сказки?", "Кто главный герой в сказке?", "Какой главный герой по характеру?", "Одобряете ли вы поведение медведя в начале сказки и в конце?", "Какое качество медведь приобрел в конце сказки?", "Правильно ли лиса поступила с медведем?", "Чему учит эта сказка?"
Приложение 3
2-инджи сыныф ичюн дерс конспекти
Мевзу:Къырымтатар халкъ байрамлары.
Макъсат:
• 1.Талебелерни къырымтатар халкъ байрамларынен таныш этмеге.
• 2.Байрамлар къайделеринен талебелерни таныш этмеге.
• 3.Урф адетлеримизге, ватанъымызгъа ве ана тилимизге севги ашламакъ.
Дерснинъ донатмасы
• 1.Мультимедиа тахтасы
• 2. Къалакъай
• 3.Чечеклер
• 4.Оюнджакълар
• 5.Ресимлер
Лугъат иши
- Акъбардакъ – подснежник
- Къой – овца
- Ляле – тюльпан
- Куреш – борьба
- Дува – молитва
- Къалакъай – каравай
- Мелек – ангел
- Емек – еда
Дерснинъ кетишаты
Не нашли, что искали? Воспользуйтесь поиском:
|