Часть первыя, раздел, 4.
Ответы:
109 и 110. О сем, яко обычно есть всем еретиком свое зломудрие от пророков и от евангелия и от апостол священным писанием покрывати.
111 и 112. О сем, что во евангелии писанная, и яже не суть явственно писанное, великороссийская церковь отринув отверже, и свое новое положив утверди.
113 и 114. О арианех еретицех, иже между собою о Божестве не единственное имеяху мудрование.
115. О символе святыя веры святии богословцы сице рекоша: аще дерзнет кто во святем символе приложити или пременити, да будет проклят, и чужд благословения и сообщения христианскаго.
116. О превращении символа, яко в коликих и каковых превращениях нынешняя великороссийская церковь обретается.
117. О древних еретицех видится, что они символ никейския веры не изменяли, но прияти той не желающе.
118. О согласии самом древлегреческом в символе глаголати: и в Духа Святаго Господа истиннаго и животворящаго.
119 и 120. О отложении с запрещением и клятвою от Никона патриарха в символе: и в Духа Святаго Господа, истинным глаголати.
121. О сем, яко символ веры латыняне и великороссияне нынешнии аще и не отвергающе, но приложением в него оживляют ереси.
122. О сем, яко вера православна не точию словесы, но и вещию и делы познавается, в противном же и самою малейшею буквою не точию в символе веры, но и инде где в книгах прилагаемо, ересь вводится.
123. О приложении иты ко имени Исусову, и с коих времен в книги нововнесеся.
124. О пятипросфирной службе, како и когда в белорусцех при благочестивых наших патриарсех деющейся.
125. О сем, что от истинных любителй благочестия великороссийская нынешняя церковь в первый чин определися не единаго ради имене Иисусова и страннаго толкования, но и иных множайших и безчисленных ересей.
Не нашли, что искали? Воспользуйтесь поиском:
|